TARİHÇEMİZ

Öz Has Bingöl Turizm 2005 yılı mart ayında kuruluş çalışmalarına başlamıştır. Bu çalışmalar neticesinde 19/03/ 2005 tarihinde bilet satış ve rezervasyon yapımına başlamıştır. 3 nisan 2005 tarihinde 4 adet öz mal 403 Mercedes ile seferler başlamıştır. Bugün 20 adet öz mal Travego Merdedes ile hizmetini sürdürmektedir… Öz Has Bingöl Turizm bugün bununla birlikte firmanın kuruluş yılından bu yana kalem ile kesilen biletler… 2008 tarihinden bu yana halkına daha iyi hizmet vermek adına bugün online sistemi üzerinden çalışmalarını kolaylaştırıp daha kaliteli ve hızlı hale getirmiştir... Öz Has Bingöl Turizm yolcuya olan hizmeti tutkuya dönüştü…

MİSYONUMUZ

Öz Has Bingöl Turizm'in misyonu; müşterilerimizin değişen beklentilerine zamanında en uygun çözümleri geliştirerek kaliteli ve güvenli hizmet sunmak ayrıca müşteri memnuniyeti konusunda bekleneni gerçekleştirmektir…

VİZYONUMUZ

Öz Has Bingöl Turizm'in vizyonu; - Sektörde belirleyici ve referans marka olmak.- Müşterilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almak.- Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini zirveye çıkarmak…

<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bileti puan kullanarak satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL (Puan kullandınız)</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet rezervasyonu yaptınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{opsiyonsonutarihidisplay}">Rezervasyonunuz {opsiyonsonutarihi} tarihine kadar geçerlidir.</p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Rezervasyon bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>